Kimmietid

november 22, 2008

Jag fick mina minusgrader

Imorse i varje fall, nu är det ett par plus igen. Så före frukost imorse satte jag fart och frostade av frysen - det är SÅ fint i den nu.
Sen har jag och särbon varit ute och kört lite, det blev en tur till Mobilia. Köpte samma choklad-kalender till sonen som Helga köpt till sina barn på Lagerhaus. Det blev en fin liten julgransprydnad också.
Nu håller särbon på att byta persienner i vardagsrummet. Jag har precis strukit röda gardiner - eftersom vi tagit ner gardinerna i vardagsrummet och jag ändå ska byta ut dem under veckan annars så tyckte jag att jag kan hänga upp dem idag - jag låter bara bli att tända dem (jag har gardiner med ljusslingor i).
Sonen och hans övernattande kompis har precis gått ut en sväng i det vackra vädret, sol och snö.

1 Comments:

  • At 2008-11-23 10:05, Anonymous Anonym said…

    Åh, jag borde också frosta av frysen - det får bli i veckan!!?? Kul att du hittade kalendern - hoppas nu bara det är god choklad i den också ;)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter