Kimmietid

november 27, 2008

Skolbesöket

Även denna skolan verkade trevlig tyckte jag, men den andra kändes snäppet bättre och det tyckte sonen också. De hade lite underlig schemaläggning på denna skolan, men det var fräscha lokaler och eleven som visade runt oss var trevlig och hade mycket information (lite nervös var han men det kan man väl förstå).
Väl hemma igen så blev det snabbfixad mat - köttbullar och makaroner - det får bli så ibland när inte tiden räcker till.
Däremot så hann jag med att byta köksgardinen, så ikväll börjar jag nog så smått med att sätta fram ljusstakar.

3 Comments:

  • At 2008-11-27 10:42, Anonymous Anonym said…

    Jag tjuvstartar också lite för att hinna med allt. Vi reser bort i helgen och kommer hem på söndagen - då vill jag ha allt klart så jag kan njuta lite.

     
  • At 2008-11-27 12:56, Blogger -Nena- said…

    Det blir så mysigt när det lyser i alla fönster. I går knde jag riktig längtan efter ljusstakar och stjärnor och hoppas på ork i morgon så jag kan börja.

    Det är spännande att se alla skolor och höra eleverna berätta om dem.

     
  • At 2008-11-27 13:24, Blogger Kimmie said…

    Helga & Nena: Jo, det blir härligt när de mysiga ljusstakarna är tända i allt mörker så behövs de.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter