Kimmietid

december 03, 2008

Vilken smäll!

Skulle gå ut med lite grejer till sopsorteringen imorse och precis när jag öppnar porten kommer världens blixt och kort därefter en smäll som var enorm. Väntade en liten stund med att gå ut och då började det plötsligt hagla - åska och hagel känns som en märklig kombination.
I vilket fall som helst så fick jag ju skjuts med särbon igår så min cykel var kvar på jobb - så jag skulle få skjuts ändå imorse och det kändes bra i detta väder. Sonen fick skjuts till skolan också - vilket var bra för när vi var på väg började det ösregna.

Ikväll kommer särbon till oss, imorgonkväll är jag bortbjuden till en väninna och det ska bli trevligt och efter det så är det fredag igen =).

2 Comments:

  • At 2008-12-03 13:24, Anonymous Anonym said…

    Men snö ska det ju vara och inget annat :) Kul att du hittade lilla mig. Ja jag sparar inte på färgerna vid jul :) Välkommen tillbaka / Micke

     
  • At 2008-12-03 17:24, Blogger -Nena- said…

    Så det var en åsk-knall som kom.
    Jag såg ingen blixt här hemma men jag hörde hur det dundrade rejält och funderade på vad det kunde vara...
    Tur det inte blev mer för åska gillar jag inte.

    Skönt att ni fick skjuts.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter