Kimmietid

december 15, 2008

Motionspasset

Denna förmiddagen har gått fort - och jag har fått motion......
Cyklade som vanligt till jobb imorse efter en timme ringde sonen då hade han låst in jacka, väska och nycklar i sitt skåp. Puuuhhh
Så fick jag cykla hem igen, leta fram reservnycklar, cykla till hans skola låsa upp skåpet, leta fram nycklarna, leta upp klassrummet sonen var i och lämna nycklarna, sedan tillbaka till jobb igen. Det blev väl ca en timmes cyklande. Nåja, nu har jag fått motion i varje fall.

Mer blir det, ska cykla ut och fixa en julklapp på lunchen hade jag tänkt. Kommer nog att sova gott inatt.

3 Comments:

  • At 2008-12-15 11:32, Anonymous Anonym said…

    Det är full fart på dig idag ;)

     
  • At 2008-12-15 14:11, Blogger -Nena- said…

    Ja det är ju bra med motion men kanske inte så kul under lite stress och när man egentligen ska göra annat.
    Tur att ni har reservnyckel.
    På tösernas skola finns det huvudnyckel så vaktmästare och några lärare kan öppna deras skåp.
    De har inga egna hänglås eller så, ganska smidigt.

     
  • At 2008-12-15 14:56, Blogger Kimmie said…

    Helga: Ja, fullt ös!

    Nena: Ja, det hade varit jättebra - de har egna hänglås på skåpen. Ska sätta en reservnyckel i min nyckelknippa så behöver jag i varje fall inte cykla hem först om det skulle hända igen.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter