Kimmietid

december 16, 2008

Jordskalv

Jag märkte alltså ingenting, jag var uppe och jag stod i duschen klockan 6,20.
Jag bor förvisso på bottenvåningen, kanske gör det skillnad eller så är huset otroligt stabilt.
Sonen sov och han hade inte heller märkt någonting - konstigt.
Blev jätteförvånad när jag slog på nyheterna imorse och hörde om detta - ännu mer förvånad när en kollega som bor 150 meter från mig sa att det skakat ordentligt.
Nåja, skönt att slippa bli rädd. Det finns en kollega till här på jobb som inte heller märkt något.

Sonen mådde lite halvtaskigt imorse men han tog en Panodil och gav sig iväg för att försöka klara de första lektionerna i varje fall - han ville inte missa provet. Får se om han kommer hem sedan eller om han kanske mår bättre under dagen.
 
Hit Counter
Free Counter