Kimmietid

januari 07, 2009

Blev lite arg på vädergudarna

Har knappt sovit alls inatt, släckte först vid midnatt och det är sent när jag ska upp 06,10 men jag var inte trött. Sedan har jag snurrat, vridit och vänt mig hela natten. Har sovit en liten stund då och då och sedan vaknat igen - ytterst irriterande.

Fram emot morgonen sov jag lite och när jag vaknade bara kände jag på mig att vädret skulle jäklas med mig - tittade ut och visst var det så - snö!
Nu var det inte så hemskt mycket så jag har klarat mig med cykeln ändå, stack hemifrån en kvart tidigare ifall jag skulle behöva gå vissa sträckor men mestadels så gick det bra att cykla.

Idag kommer det att gå åt många koppar kaffe - men så sover jag kanske desto bättre inatt.
Sista lediga dagen för sonen - imorgon ska han också upp tidigt, det blir nog tungt han har verkligen vänt på dygnet.

5 Comments:

  • At 2009-01-07 09:36, Anonymous Anonym said…

    Mer än lite onödigt med snö NU, kom det inte när det skulle (till jul) så kan det bli borta! Så det så!

    Förresten så har de slarvat bort mina papper på a-kassan, men de hade fått in kassakortet som låg i samma kuvert som de två andra handlingarna.... Livet är kul JÄMT!

     
  • At 2009-01-07 09:41, Blogger Kimmie said…

    Hossan: Visst är det roligt.

     
  • At 2009-01-07 12:43, Anonymous Anonym said…

    Här är också några som kommer att vara trötta imorgon vid skolstarten - allt blir ju upp och ner när de är lediga.

     
  • At 2009-01-07 13:58, Blogger -Nena- said…

    Jobbigt när man inte får sova och man vet att klockan ringer tidigt.
    Och den där snön var ju inte direkt det man önskade sig just nu.
    Tur det gick bra att cykla.

     
  • At 2009-01-07 15:08, Blogger Kimmie said…

    Nena: Nej, snö kan jag vara utan nu.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter