Kimmietid

januari 06, 2009

Vad tiden går fort idag

Men jag har faktiskt fått gjort en hel del. Sedan sista inlägget så har tvätten blivit klar och jag passade på och strök den också. Fått ner en låda med ihoppackade julsaker i källaren.
Nu står köttfärssås och puttrar i köket, det blir spaghetti till middag. (Sonens önskemål)
Imorgon är det jobbdags igen och nu blir det mer normalt för nu kommer nästan alla tillbaks till jobbet och som det ser ut nu så ska jag nog kunna cykla till jobb också så det blir bra.
Bara tre dagar kvar att jobba denna veckan, till helgen är det pappahelg för sonen och jag och Hossan planerar att gå på bio på fredagkväll. Mycket bio nu men det beror på att jag har haft flera förköpta biljetter liggande och de går ut i februari - onödigt att inte använda dem.

3 Comments:

  • At 2009-01-06 16:43, Anonymous Anonym said…

    Ser fram mot vår biokväll!

     
  • At 2009-01-06 18:33, Blogger -Nena- said…

    Bio är mysigt. Film blir så mycket bättre på bio tycker jag.
    Skönt att tvätten är klar och borta, det är inget kul jobb.

    Ta det nu försiktigt med cykeln imorgon och ha en bra arbetsdag.

     
  • At 2009-01-07 00:20, Anonymous Anonym said…

    Det är ju så härligt att gå på bio också :)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter