Kimmietid

augusti 09, 2008

Idag har det inte hänt mycket

Ja, sonen har jag fått chattat lite med och de hade varit ute i 9 timmar och sett massor.
Han var lite mör. Så skulle de ut och äta också men det blev troligtvis bara på någon kvartersrestaurang där de bor. Han hade bl.a sett Buckingham Palace, Trafalgar Square, Westminster Abbey och en hel massa annat.
De verkar fortfarande ha det bra i varje fall.
Var ute en liten tur idag eftersom min syster frågade om jag kunde följa med henne till ett hyrt förråd vår bror har haft när han bott på annan ort. Hon skulle träffa honom och eftersom hon har haft nyckeln och han ville ha lite saker därifrån så skulle hon dit. Bara det att hon vågade inte gå dit ensam. Jag förstår henne - det är fräscht och så där men det var helt öde - bara en massa stängda plåtdörrar och korridorer.
Utöver detta har jag mest bara drällt här hemma. Skönt ibland det också.

2 Comments:

  • At 2008-08-10 15:38, Blogger -Nena- said…

    Låter som om sonen har en toppensemester. Tänk att få se allt detta.

    Att bara drälla runt är också skönt.
    Ha det så gott!

     
  • At 2008-08-11 06:47, Anonymous Anonym said…

    Låter som kuligt för sonen och snart har du honom hemma igen - skönt!

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter