Kimmietid

augusti 07, 2008

Man ska inte bli väckt klockan 04,47

Det fördärvar hela dagen. Särbon gick på toa då och var inte helt tyst (han är inte så bra på att förflytta sig tyst) så väckte han mig och sedan blev det inte mer sömn för min del.
Så kommer denna dagen att bli hemsk. Huvudvärk, grus i ögonen och lite smått irriterad också.
Ovanpå detta har jag fortfarande ont i halsen. Helt slut.

Besöket av min bror gick bra han blev nöjd med cykeln jag hade till honom och njöt av maten.
Men jag hade glömt hur oerhört pratsam han är, helt otroligt vad han kan snacka.
Han hade mycket att berätta om året som gått och det var kul att träffa honom.
Nu ska jag ha minst en kanna starkt kaffe.

3 Comments:

  • At 2008-08-07 08:53, Anonymous Anonym said…

    Stackars dig!
    Säg till Särbon att han får sova i sonens säng om han ska gå upp så tidigt (ha ha ha)

    Skönt att det gick bra med bror.

    Håller tummarna för din syster och att det ska funka denna gången!!!

    Hoppas att dagen går fort och att det inte blir någon förkylning av utan att den försvinner fortare än kvickt.

     
  • At 2008-08-07 10:23, Anonymous Anonym said…

    Fy vad irriterande... så där gör min gubbe ckså. Upp och strutta runt mitt i natten - karlar!!! Kanske skulle man montera in en kateter på dem ;)

     
  • At 2008-08-07 11:52, Blogger Kimmie said…

    Kateter....
    kanske vore en idé.
    Men jag tror inte han går med på det..=)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter