Kimmietid

augusti 03, 2008

Friterad Mars-choklad??!!

Fick pratat med sonen igårkväll ändå, han skickade SMS att han inte kunde ringa mig så om jag kunde försöka och det gick bra, han hade glömt riktnummer bara lagt till landsnummer.
Hotellet de bor på är tydligen inte någon höjdare, hans pappa hälsade att det liknade ett hotell han och jag bott på i Warzawa en gång för länge sedan och det gjorde bilden klar - inget bra!
Men det är bara ett par nätter sedan ska de vidare till nästa stad.

De hade varit ute och ätit Fish and Chips och skulle testa en dessert som tydligen var populär i Glasgow - FRITERAD MARSCHOKLAD! Jag kan inte ens föreställa mig det?
Varför är folk i storbrittanien så himla förtjusta i att stoppa allt i fritösen. Rena hjärtattack födan.
Inte ens sonen tyckte att det lät något vidare men han tyckte det var så konstigt att de måste prova. Han hade det bra i varje fall och det gör mig glad.

2 Comments:

  • At 2008-08-03 11:41, Anonymous Anonym said…

    Friterad mars-choklad - vilken höjdare ;)

    Skönt att du hört av sonen... vi har det lite lika du o jag just nu. Vår kille kommer hem på tisdag. Han verkar ha det hur bra som helst!!

     
  • At 2008-08-03 20:55, Anonymous Anonym said…

    Inte ens jag tycker att det låter som något gott... :-)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter