Kimmietid

augusti 01, 2008

Imorgon åker sonen

Det känns alltid tomt när han ska ut och resa utan mig. Fast denna gången är det ju inte 3 veckor i USA som det varit de senaste åren utan nu är han "bara" borta i 10 dagar.
Självklart tycker jag att det är härligt med allt han får se och uppleva (när jag var i hans ålder hade jag bara varit i Danmark och Norge) men det är tomt hemma när man är van vid att han och hans kompisar alltid är där.

Sonen är hemma ikväll i varje fall och han har valt att vi ska grilla grillspett, sedan blir det nog mycket skräpmat kan jag tänka mig så han kan behöva lite hemlagat.
Sedan imorgon ska jag och särbon skjutsa sonen och hans pappa till flyget.
Ett antal dagar i Skottland blir det och sedan några dagar i London. De får det säkert jättekul!

2 Comments:

  • At 2008-08-01 23:02, Blogger -Nena- said…

    Förstår att det känns tomt när man är van att ha barnen och deras kompisar hemma hos en. Vet hur det är då lillan försvinner på läger och då har vi ju ändå den stora hemma.
    10 dagar går fort, säger jag som gnäller för 2 *fniss*

    Ha en skön helg!

     
  • At 2008-08-02 08:53, Anonymous Anonym said…

    Ja, det är bra att du inte själv har semester med, för då hade tiden varit ännu längre.

    Han kommer att ha det jättebra - mer synd om dig!

    Fast jag finns ju här om du känner dig för ensam - inte för att det är samma sak, men ändå :-)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter