Kimmietid

augusti 02, 2008

Sonen avlämnad

Så då är jag solo här hemma, sonen och hans pappa är skjutsade till flyget och de har några timmars drällande på flygplatsen framför sig innan det bär iväg.
Idag är det molnigt och det känns faktiskt jätteskönt, om man luftar hela dagen så kan man kanske få ner temperaturen lite i lägenheten tills ikväll.
Nu så ska jag slappa och ta det lugnt en stund innan jag sätter igång med städning, har ingen lust alls att städa men det måste ju göras.
Fick samtal från min bror igår som flyttat tillbaka till Malmö denna veckan så jag ska ha honom på middag på onsdagkväll, har inte träffat honom på ett år så det ska bli kul att snacka lite mer med honom.
Så ska han få en gammal minicykel jag har stående i källaren också då han var utan cykel.

2 Comments:

  • At 2008-08-02 10:41, Blogger -Nena- said…

    Ja idag var det riktigt skönt där ute. Hoppas att det blir svalare i huset till kvällen så man kan sova ordentligt.

    Ha en skön helg.

     
  • At 2008-08-02 11:53, Anonymous Anonym said…

    Städa? Nu igen? Ska det verkligen var nödvändigt - ha ha ha.
    Ha en bra dag!
    Ja, det är skönt att få det lite svalare i lägenheten!

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter