Kimmietid

augusti 04, 2008

Idag regnar det då verkligen

Det fullkomligt vräker ner, och det behövs men jag kände inte för att cykla i det så särbon var snäll och skjutsade till jobb. Hoppas sonen har det något torrare i Skottland.
Igår fick jag gjort en hel del, det blev städat i kök och hall som jag skulle och spisen blev framtagen och rengjort bakom. Sedan bytade jag lakan också så jag var ganska flitig.
Känns skönt att ha gjort allt detta och ikväll har jag bokat tvättid så lite flitig får jag vara då också - men det är ju inte lika jobbigt förståss. Annars inte mycket nytt.
Folk börjar komma tillbaka till jobb nu så vi är lite fler på arbetsplatsen och det är rätt kul.

2 Comments:

  • At 2008-08-04 11:38, Anonymous Anonym said…

    Det väntas regn här också så nu klipper vi gräset innan det blir för surt...

     
  • At 2008-08-04 15:37, Blogger Efwa - Medea said…

    Hur kan det bli så mörkt o dystert efter så fint väder som det varit. Här vräker regnet ner o det är tråkigt. Jag vill ha sol o värme även om jag jobbar!
    Kram Efwa

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter