Kimmietid

augusti 06, 2008

Kanske förkylning på gång

Känns nästan som om jag har något elände på gång, det river i halsen och känns lite i näsa och huvud också. Jag vill inte!
Ska försöka mota bort det genom en C-vitamin-chock, trycka i mig en massa frukt och nyttigheter.
Det har inte brutit ut än i varje fall och ikväll kommer min bror på besök, jag gjorde köttfärs till en lasagne igår kväll så det går snabbt att slänga ihop när jag kommer hem.
Igår var jag och vattnade i min exmans lägenhet, han är ju på resa med sonen.
Sedan var jag och handlade och fick hämtat upp den gamla cykeln min bror eventuellt ska ha från källaren också. Sen orkade jag inte mer så det blev bara varma mackor till middag.
Men jag kom i säng i vettig tid i varje fall - jag var egentligen trött redan vid nio men gick och la mig strax efter tio och det behövdes.

Idag håller jag alla tummar och tår för min äldsta syster som börjar en ny omgång cellgift idag, måtte det göra nytta denna gången!

1 Comments:

  • At 2008-08-06 17:09, Blogger -Nena- said…

    Hoppas att det inte är någon förkylning som tänkt stanna. Mådde också kasst i halsen för ett par dagar sedan men det försvann igen tack och lov.

    Håller också en tumme för din syster.
    Ha det så trevligt med din bror och lasagne lät gott.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter