Kimmietid

augusti 04, 2008

Vilken storm

När jag kom hem från jobb hade krukan på uteplatsbordet vält omkull och det var väl inte så konstigt men den stora parasollen med stenfot hade vält + en stol låg i rabatten. Det stormar på riktigt.
Nåja, jag håller mig inne, jag fick ju ut och rädda alla prylar men sedan har jag varit inne.
Tvätten är klar och kvällen har varit lugn. Min ena syster tittade förbi en liten stund.

Sonen hörde av sig igen och hade det fortfarande bra. Imorgon går deras resa vidare.

1 Comments:

  • At 2008-08-04 23:28, Anonymous Anonym said…

    Ja, nu tycker jag att det kan ha blåst och regnat klart och solen får titta fram igen.
    Stör mig på ljudet av blåsten, det gör ont i öronen för det viner i alla ventiler och väsnas, rutorna skallrar och jag funderar på om inglasningen håller på att blåsa in...

    Bättre väder där sonen är?

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter