Kimmietid

augusti 08, 2008

FREDAG

Åh, så skönt. Inatt har jag sovit mycket bättre och jag var ensam så ingen kunde böka omkring och väcka mig. Så idag känner jag mig mänsklig igen.
Jag har nog lite förkylning i kroppen men inget som är så farligt.
Särbon och jag hade tänkt gå på bio men vi bestämde oss för att skjuta på det eftersom jag är så tung i huvudet. Det får bli något gott att äta och någon film hemma istället. Det är mysigt det också.

Var i min exmans lägenhet igår och vattnade och flyttade posten, på vägen hem köpte jag Big Mac på McDonalds det blev min middag igår. Det blir bra när sonen kommer hem - det är mer ordning på mig då. Idag ska han anlända i London och jag hoppas på att höra av honom senare idag.

1 Comments:

  • At 2008-08-08 21:16, Blogger -Nena- said…

    Tittar förbi och önskar dig en skön helg och jag hoppas att du inte har förkylning på G.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter