Kimmietid

augusti 07, 2008

Gnällig

Nu känner jag mig lite gnällig men herregud så trött jag är. Jag har druckit sjukt mycket kaffe idag men är ändå helt supersömnig.
Direkt efter jobb ska jag dessutom ge mig ut på cykeltur, ska bort till min exmans lägenhet igen och flytta unden posten som samlas i högar väldigt snabbt. Men efter det blir det inte mycket mer gjort idag känner jag. Köper nog med mig någon färdig mat hem eftersom han bor rätt centralt så finns det en del att välja på i närheten. GÄSP!

Imorgon beger sig sonen och hans pappa till London, då kan vi ha kontakt över datorn och det är lite bättre för då kan man chatta lite då och då. Jag kommer alltid på något jag vill fråga eller berätta så fort vi lagt på luren annars. I London ska de bo hemma hos en bekant till min exman.
Ska bli spännande att se vad sonen tycker om det.
Själv gillar jag London men tyckte luften var så oerhört smutsig där, jag var snuvig när jag var där och när man snöt sig så var det som kom ut nästan svart. Kan inte vara hälsosamt.
 
Hit Counter
Free Counter