Kimmietid

september 13, 2012

Jag blev sjuk

Man kan tyvärr inte bestämma sig för att inte bli sjuk, kommer det så kommer det. Jag mådde inte bra i Tisdags morse men gick till jobb. Åt Panodil men när klockan var ett såg jag ut och mådde som ett vrak så då gick jag hem. Har sedan varit hemma både igår och idag och nu känner jag mig bättre. Så imorgon blir det jobb igen, blir som Måndag och Fredag på en gång. Har sovit och tittat på löjligt mycket film dessa dagar. När jag ändå varit hemma har jag haft en gulaschgryta som stått och puttrat på spisen och doftat underbart. Orkade inte gå och handla också låg det ett paket grytbitar i frysen, blir hur bra som helst. Sonen är på väg hem skolan slutade 3 idag, imorgon har han riktigt konstiga tider - börjar vid ett och slutar vid fem.

2 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter