Kimmietid

september 02, 2012

Ännu en morgonpromenad

Även idag kom jag iväg vid 9-tiden på en skön morgonpromenad, idag var det dock ingen sol utan ganska grå moln omkring mig istället. Men jag klarade mig från regn och har nu tagit en dusch och ätit en frukostomelett. Har inget speciellt planerat för dagen förutom att stryka tvätten och besöka ICA. Imorgon är första morgonen då sonen ska upp jättetidigt för att hinna pendla med tåget till skolan. Han kommer att behöva stiga upp nästan lika tidigt som jag gör, men jag börjar jobba en timme tidigare än vad hans skola börjar. Han lär väl kunna sova 15-20 minuter längre än mig och det är bra för då hinner jag bli klar i badrummet innan han vill åt duschen =). Tror det blir en filmmys söndag för min del, har fått hem "Järnladyn" från Lovefilm. Ha en fin Söndag!

2 Comments:

  • At 2012-09-02 23:52, Anonymous helga said…

    Det låtr som en mysig dag med både promenad och fil. Jag hade middagsgäster igår kväll och så iväg och jobba idag söndag.

     
  • At 2012-09-03 17:17, Blogger Kimmie said…

    Helga: Mysigt med middagsgäster också =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter