Kimmietid

augusti 26, 2012

Idag ska vi fira

Min systers äldsta son fyllde 30 år förra helgen, då firade han med vänner så idag är det dags för familjefirande. Har köpt presentkort på Brothers som är hans (precis som min sons) favoritbutik och en mjölkskummare till honom. Vi ska fira honom i min systers och svågers stuga och det är skönt för det är så mycket närmare oss än hans lägenhet. Nu ska jag få i mig några koppar kaffe så att man vaknar till ordentligt och sedan blir det en runda till ICA för att ladda upp inför den nya veckan. På onsdag börjar sonens nya liv som högskolestuderande, blir spännande!

3 Comments:

  • At 2012-08-27 01:31, Blogger -Nena- said…

    Spännande för sonen och för dig.

    Nu är jag igång så smått igen på bloggen och at hälsa på hos andra också.

     
  • At 2012-08-27 08:36, Anonymous helga said…

    Det lät som ett bra presentval!

    Kaffe är bäst - sitter här med en stor kopp framför mig nu!

     
  • At 2012-08-27 18:43, Blogger Kimmie said…

    Nena: Absolut, kul att du är tillbaks jag har inte varit så aktiv själv =)

    Helga: Han verkade glad, älskar kaffe !

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter