Kimmietid

augusti 09, 2012

Nu är resväskan framme igen

Söndagsnatt så ger han sig iväg på nästa resa så nu står väskan framme igen och imorgon efter jobb så ska jag tvätta så att packningen kan sättas igång. Ännu så länge är det bara toalettartiklar, badlakan och badskor i väskan. Imorgon är det fredag och då har jag jobbat en hel vecka redan, tiden har gått fort och det har varit rätt mysigt - visst är det mycket att göra men vi har varit ett litet gäng som tagit oss tid att snacka en stund och som alla äter lunch tillsammans. Nästa vecka kommer de flesta tillbaka och då blir det liv i luckan =). Ikväll äter sonen middag hos sin pappa, de skulle äta och titta på en film tillsammans. Risken är stor att sonen träffar kompisar efter detta och kommer hem sent igen men nästa vecka kan jag lägga mig tidigt för då är jag solo så det ordnar sig och när han väl kommit hem är det bara någon vecka kvar innan hans nya spännande liv som högskolestudent startar.

2 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter