Kimmietid

augusti 31, 2012

Härligt med fredag

Det har ryktats på jobb idag att vädret ska bli fint i helgen! Jag hoppas det stämmer - känner för att ta mig en skön promenad och kanske grilla imorgon. Veckan har flugit förbi, full rulle - jag har fått ny chef och det känns jättepositivt. Jag gillade min förra chef också men han var placerad på annat kontor och jag såg honom bara när det var personalmöte, denna sitter runt hörnet från mig och det känns bättre att ens chef ser och vet vad man gör. Han är dessutom jättetrevlig och lätt att snacka med - känns bra. Sonen är nöjd med sina första dagar på nya skolan, nästa vecka börjar det på riktigt och då blir det riktigt tidiga morgnar även för honom men hans schema ser rätt bra ut. Många fredagar är det arbete hemma och ett par dagar i veckan slutar han ganska tidigt. Hoppas ni får en fin helg!

3 Comments:

  • At 2012-08-31 18:34, Anonymous oskrivnablad said…

    Hoppas också på fint väder i helgen. Just nu regnar det och är hur grått som helst. En riktig innesittarkväll blir det :-)
    Kul att det känns bra med chefen, sånt är så viktigt för ens trivsel. Roligt oxå att din son verkar gilla skolan :-)
    Trevlig helg på dig.

     
  • At 2012-08-31 19:54, Blogger Hossan said…

    Låter bra, både för dig och sonen!
    Ha en skön helg! Jag sover hos syster ikväll

     
  • At 2012-08-31 20:32, Blogger Kimmie said…

    Oskrivnablad: Vi håller tummarna för vädret =)! Det har varit eländigt här några dagar men jag tror på en ljusning - positivt tänkande =)

    Hossan: =), då vet jag att du är på vift, hade tänkt ringa och kolla läget.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter