Kimmietid

december 01, 2009

December

Första december - nu går det undan! TV:n blev beställd igår och kan i stort sett dyka upp där hemma vilken dag som helst. Funderade lite på att ta ledigt en dag för att handla julklappar men det verkar gå rätt bra ändå för tillfället så jag väntar nog lite med det.
Däremot så har jag redan en lista på gång med helgfixarsaker (och det är bara tisdag=)
Jag måste ta mig i kragen och färga mitt hår, de där fem-sex grå som brukar titta fram när det blir dags har blivit säkert dubbelt så många och syns väldigt tydligt i det hemska ljus vi har på toaletten här på jobb. Skulle behöva gå och klippa mig lite också.
Vill baka lussekatter, pepparkakor struntar vi nog i att baka i år - det finns goda i affären.
Sen ska jag sätta mig med sonen och se vilka godissorter vi ska göra, vi har två som alltid är med och det är chokladdoppade marsipankulor och vår hemgjorda chokladkola. Får se om vi hittar något mer kul i recepten.
 
Hit Counter
Free Counter