Kimmietid

november 30, 2009

Mail fram och tillbaka

Sonens pappa och jag håller på att maila fram och tillbaka och planera för sonens julklapp. Vi ska tillsammans ge honom en ny TV till hans rum - detta är vad han önskade sig. Det trista är att han kommer att få sin julklapp i förväg, sonens pappa bor på 4:e våningen utan hiss och har inte heller han bil så det blir helt för svårt att få den levererad någon annanstans och sedan ta hit den på julafton. Dessutom är det inte så kul att på julafton börja koppla in den och flytta undan hans gamla apparat. Han är ju stor nu så han förstår ju att det bara blir några småsaker under granen när man får en så stor present innan.
Så vi får väl se hur det löser sig. Sonens pappa skulle beställa den ikväll antagligen. Det tar sig på julklappsfronten.

6 Comments:

  • At 2009-12-01 08:28, Anonymous -Nena- said…

    Ja nu är de ju så stora att de förstår det där men visst hade det varit roligare att kunna ge på rätt dag,

     
  • At 2009-12-01 08:37, Blogger Kimmie said…

    Nena: Ja visst hade varit så men jag vet inte hur jag ska kunna gömma den och så var det en bra deal på exakt det han ville ha så då tyckte vi att vi får slå till.

     
  • At 2009-12-01 09:05, Blogger Helga - precious said…

    Vilken fin present. Om vi köper en större grej till våra barn köper jag lite godis och hygienartiklar som jag gör små paket av...

     
  • At 2009-12-01 09:06, Blogger Kimmie said…

    Helga: Precis, han ska få lite nyttoprylar och så har jag köpt någon skämtbok och så. Det blir nog bra.

     
  • At 2009-12-01 09:18, Anonymous Pisan said…

    Han kommer ju att bli jätteglad! Han är ju så stor så att han förstår att det är mindre paket på julafton som gäller.
    Önskar dig en fin tisdag. Här tittar solen fram idag.

    KRAMEN!!! :-)

     
  • At 2009-12-01 10:41, Blogger Kimmie said…

    Pisan: Han blir jätteglad.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter