Kimmietid

november 25, 2009

Kunde inte motstå

Det blev en runda ner i källaren när jag kom hem och jag fick upp alla ljusstakar till lägenheten. Började testa dem och två av dem som jag haft i evigheter kändes inte så där helt bra, det var ojämnt sken och ett ljus var lite halvlöst så jag bestämde mig för att genast investera i ett par nya. Köpte två som jag verkligen gillar på ICA i svart trä passar perfekt i mitt vardagsrum. Då kunde jag inte hålla mig såklart utan de kom på plats med en gång. Allt är inte uppe än men dessa var jag tvungen att testa.
Kvällens middag blev hamburgare (hemfixade) och det klagade inte sonen på. Nu ska jag se om det dykt något nytt avsnitt av Greys Anatomy på internet.
Ha en fin kväll!

2 Comments:

  • At 2009-11-26 08:35, Blogger Helga - precious said…

    Jag har tagit fram allt, men ställer fram det först i helgen. Jag har jour då så jag vet inte vilken dag det blir...

     
  • At 2009-11-26 12:51, Anonymous -Nena- said…

    Jag har inte fått ner något från vinden än men det kommer nog.

    Kul med något nytt. Vi bytte ut lite förra året som vi haft sedan vi flyttade tillsammans.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter