Kimmietid

november 24, 2009

Cykeltur i solen

Blev erbjuden att åka ut med en kollega på lunchen men jag kände att jag inte ville sätta mig i en bil utan cyklade ut istället och fick ett par solstrålar på mig - Härligt!
Passade på att ta en cykeltur till apoteket, laddade upp med lite nässpray för säkerhets skull. Sonen var helt genomtäppt imorse och det är inte så skönt, framför allt inte om han är täppt ikväll när han ska lägga sig. Nu hoppas jag att det har försvunnit under dagen men om inte så är vi redo.

Ikväll har jag tänkt ge mig på att stryka och fixa till mina röda gardiner som ska hänga i vardagsrummet. Den som ska upp i köket strök jag i söndags när jag ändå var igång men de jag tänkt göra vid idag har belysning i sig och är besvärliga att stryka - men de är så fina när de kommit upp så det får det vara värt. Hänger nog upp dem ikväll också i så fall - men väntar med att tända tills på fredag, mysigt.

2 Comments:

  • At 2009-11-24 13:55, Anonymous -Nena- said…

    Vilka bra gardiner med belysning i, det måste vara väldigt mysigt.

    Skönt att komma ut en stund och få suga i sig av solen och ljuset, det behövs

     
  • At 2009-11-24 18:26, Blogger Kimmie said…

    Nena: Det är mysigt med det lite röda skenet.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter