Kimmietid

november 21, 2009

I fönsterputsartagen

En solig och fin lördag har vi ännu så länge här i Malmö. Jag började dagen med att städa ett skåp i köket - det där jag har alla kastruller, bakformar, stora fat och liknande. Slängde två kassar med grejer därifrån och satte sedan in allt snyggt och prydligt. Har varit irriterad på detta skåp då det alltid tycks rasa grejer längre in när jag ska ta ut något. Nu är det ordning och reda.
Sedan har jag putsat alla fönster utom det i sonens rum som jag ska ta när han stigit upp, vilket han håller på med att göra just nu. Idag får det nog bli en promenad också för jag måste helt enkelt ta till vara det underbara vädret.
Jag hoppas att ni har det lika fint!

3 Comments:

  • At 2009-11-21 14:04, Anonymous -Nena- said…

    Här lite längre upp är det också fint idag.
    Var just ute en sväng och bara sög i mig solljuset.
    Härligt!

    Ha en skön lördagseftermiddag.

     
  • At 2009-11-21 14:25, Anonymous Annica said…

    app sol äntligen här nu efter en veckas regn åter regn.
    Men tvätta fönster det vägrar jag göra :-D

     
  • At 2009-11-21 14:55, Blogger Kimmie said…

    Nena: Visst är det välbehövligt med lite ljus.

    Annica: Mina behövde verkligen tvättas och nu ser jag solen ännu bättre. Skönt att den kom till er också.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter