Kimmietid

november 18, 2009

Mitt i veckan igen

Ännu en grå dag, de sa imorse på väderleksrapporten att det kan bli sol och fint till helgen - hoppas de har rätt. Idag finns det hopp (och vi håller tummarna) att modemet kan anlända - det hade verkligen varit skönt! Sonen har svårt att fixa med läxorna utan - alla deras läxor lämnas in via e-mail och själv har jag en hel hög prylar jag vill fixa. Men jag får väl vänta och se helt enkelt.

Imorgon på morgonen ska jag till tandläkaren, jag avskyr det. Jag har inte någon som helst tandläkarskräck men jag får alltid för mig att det finns tusen saker som är fel när jag ska dit, också hatar jag räkningen därifrån som alltid är hutlös även om det bara är en vanlig kontroll.

Ha en fin Onsdag i det grå.

6 Comments:

  • At 2009-11-18 11:17, Anonymous Snoriga Pisan said…

    Jag HATAR också tandläkarräkningen... Hoppas ni får lite sol där nere. Här är det helgrått. Ha en fin onsdag! KRAMEN!

     
  • At 2009-11-18 13:20, Blogger Kimmie said…

    Pisan: Usch ja! Här är ännu mer grått nu =) dessutom blåser det som bara den. Kram.

     
  • At 2009-11-18 13:21, Anonymous -Nena- said…

    Ja idag var det verkligen riktigt tråkväder.
    De har visst lovat storm i kväll såg jag.
    Hoppas på sol i helgen när J ska på läger och för att det är skönt för oss andra också.

    Håller tummen att ni får modemet idag.

     
  • At 2009-11-18 13:58, Blogger Kimmie said…

    Nena: Hörde också det, då får man hålla sig inomhus ikväll.
    Tack för tummen =)

     
  • At 2009-11-18 17:06, Anonymous Pisan said…

    Hörde också att det kommer att bli storm i Skåne. Hoppas ni håller er inomhus ni där nere :-)KRAM!

     
  • At 2009-11-18 19:29, Blogger Kimmie said…

    Pisan: Det kan man lugnt säga att det är.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter