Kimmietid

november 17, 2009

Grå Tisdag

Grått och fuktigt utomhus, har sovit uselt två nätter i rad så jag studsar inte precis fram.
Gårdagens middag blev lite olika rester och vi ska försöka göra så i ett par dagar vill rensa ur frysen lite och det finns ett flertal burkar med diverse i där inne. Kunde vara skönt att ha rensat ut lite innan det blir dags att handla hem en massa inför julen och så småningom blir det väl kallt ute också så man kan frosta av frysen. Så sonen och jag har helt olika saker till middag =) i ett par dagar. (Han får välja först)

Nu ska jag se till att våra kunder här på jobb får lite räkningar att betala =) ha en bra Tisdag.

5 Comments:

  • At 2009-11-17 10:08, Anonymous Annica said…

    Samma väder här som hos er idag. Känns som det blir en tung dag då humöret inte vill stiga riktigt pga vädret ute.
    Är glad att jag inte är din kund för jag vill inte ha räkningar nu :-)

     
  • At 2009-11-17 11:50, Anonymous -Nena- said…

    Här har det faktiskt blivit lite blått på himlen nu.

    Skönt att få rensat i frysen då och då.
    Vi har också tömt en hel del från vår.

     
  • At 2009-11-17 13:07, Blogger Kimmie said…

    Annica: Lite ljus har kommit här nu. Jag lovar inga räkningar till dig =)

    Nena: Lite smått har mörkret avtagit - skönt. Jo, man behöver rensa lite ibland, så är det bekvämt att inte behöva laga mat några dagar också.

     
  • At 2009-11-18 08:28, Blogger Helga - precious said…

    Bra idé... vi ska nog också ta och äta främst från frysen ett tag nu...

     
  • At 2009-11-18 08:28, Blogger Kimmie said…

    Helga: Du skrev hos mig medan jag skrev hos dig =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter