Kimmietid

november 11, 2009

Det blev en runda med kollegan i bil istället

Hon skulle åka och handla i butiken som ligger nära där jag bor så det passade bra. Jag fick handlat lite småsaker som behövdes, postat ett kort och hämtat ut ett paket som kommit - skönt att slippa ikväll. Köpte ny ansiktskräm också den tog slut imorse så det var bra.
Så kunde jag gå hem om och lämna sakerna innan jag åkte tillbaka till jobb igen med henne.

Ikväll har jag lovat sonen att vi ska dricka glögg för första gången denna vintern - han älskar glögg. Har bl.a kvar en oöppnad flaska vaniljglögg från förra julen så det lär nog bli den.
Upptäckte att jag hade flera olika glöggsorter därhemma, en äppelglögg, en vinglögg också fick jag en flaska av den nya årgångsglöggen i Lördags den ska smaka mandarin spännande.

2 Comments:

  • At 2009-11-11 15:43, Anonymous -Nena- said…

    Skönt att kunna få skjuts till affären och slippa handla i kväll.

    Ha en mysig glöggkväll.

     
  • At 2009-11-11 18:33, Blogger Kimmie said…

    Nena: Ja i detta eländiga vädret så var det inte så dumt. Tack!

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter