Kimmietid

november 07, 2009

Jättelyckat kalas

Det blev jättetrevligt ikväll, sonens kusiner är så härliga - den ena har dessutom en jättetrevlig sambo.
Sen var det min syster och svåger och de är alltid toppen, Hossan såklart - min självvalda syster, också sonens pappa och hans flickvän - riktigt kul att han har träffat en så trevlig kvinna. Vi hade kul och alla åt med god aptit av maten jag lagat, nu har jag diskat undan all disk och flyttat tillbaka alla stolar och annat på rätt plats och ska nog slappa med en film.

Sonen var helnöjd han fick jättefina presenter och även han tyckte att vi hade jättetrevligt.

6 Comments:

  • At 2009-11-07 22:34, Anonymous -Nena- said…

    Grattis till sonen en dag försent.

    Härligt att hans kalas också blev lyckat.

     
  • At 2009-11-07 22:39, Blogger Kimmie said…

    Nena: Tack, får kolla in hos dig hur ditt kalas gick =)

     
  • At 2009-11-08 09:42, Blogger Hossan said…

    Tack för igår!!!!
    Verkligen lyckat kalas! En jättemysig och väldigt trevlig kväll! Och massor med god mat som alltid, det vattnas i munnen när jag tänker på den nu :-P

     
  • At 2009-11-08 11:04, Blogger -Nena- said…

    Det finns en Award hos mig till dig om du har lust.

     
  • At 2009-11-08 11:24, Anonymous Pisan said…

    Vad kul att det blev så lyckat! Hoppas du får en fin söndag! KRAMEN!

     
  • At 2009-11-08 13:06, Blogger Kimmie said…

    Tack allihop för era kommentarer, Nena jag ska fixa med awarden senare när jag kommer på 10 saker att berätta =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter