Kimmietid

november 05, 2009

Veckans tvätt avklarad

Hade tvättid ikväll istället för i helgen, har ju annat för mig då =)
Imorgon ska jag väcka sonen en stund innan jag går till jobb trots att han börjar sent imorgon - jag vill gärna gratulera honom med frukost och presenter och det ville han också - skönt att han inte blivit så stor att han tycker det kan vänta tills på kvällen =).

Börjar bli friskare nu och det känns underbart! Kraxar inte lika mycket när jag pratar, hostar mycket mindre och känner mig i varje fall något piggare.
Nu ser jag faktiskt fram emot att ha gäster på Lördag - jag har bara vilat två helger i rad innan och det är inte det roligaste helgnöjet.

2 Comments:

  • At 2009-11-05 20:46, Anonymous -Nena- said…

    Skönt att du mår bättre igen..

    Här hemma vill de också bli grattade på sängen och jag också ;)

     
  • At 2009-11-05 20:58, Blogger Kimmie said…

    Nena: Känns skönt att det äntligen börja lätta! Det är mysigt med morgongrattandet.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter