Kimmietid

november 01, 2009

November

Så var en ny månad igång - redan November. Har precis kommit hem efter en cykeltur till Minneslunden, där var otroligt vackert med ett hav av blommor och ljus. Jag hade köpt med mig vita liljor och tände ett ljus.
Kan inte riktigt fatta att det är November och att nästa helg fyller min son 16 år och sedan rusar det bara på och snart är det jul också.

Nu ska jag slå in de sista presenterna till sonen och gömma undan dem och sedan ska jag ta itu med den alltid lika avskydda stryktvätten.

Hoppas ni får en skön Söndag.

4 Comments:

  • At 2009-11-01 14:21, Blogger -Nena- said…

    Det är så fint på minneslunderna annars men just denna tiden är det verkligen fint.

    Just det ja, det är inte så stor skillnad på våra blivande 16 åringar.

    Ha en fortsatt fin söndag

     
  • At 2009-11-01 15:09, Blogger Kimmie said…

    Nena: Jättefint! Inte klokt vad stora de blivit eller hur?

     
  • At 2009-11-01 18:55, Blogger Helga - precious said…

    Vi var på kyrkogården idag och visst är det vackert...

    Ja, tänk vad fort tiden går. Jag fyller snart själv och skulle kunna tänka mig att stoppa tiden lite nu ;)

     
  • At 2009-11-01 20:24, Blogger Kimmie said…

    Helga: Det rusar fram och i och för sig då är det snart vår =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter