Kimmietid

oktober 31, 2009

Tacksam för snäll exmake

Staketet står på plats och är nu i den godkända höjden =) - det var rätt mycket jobb.
Exmaken svor några gånger över att exsärbon gjort ett alldeles för bra jobb när det byggdes. Han höll på i över 3 timmar med det och jag är så tacksam att ha en så snäll exman! Jag tror vi får försöka hitta på en extra fin farsdagspresent till honom nästa helg.
Dessutom kom han hit med en hel hög filmer till mig som jag kunde låna + att han hittat några kakor som han var säker på var i min smak som han köpt med sig.
Vad säger man? Han vet i varje fall att jag alltid ställer upp om jag kan hjälpa honom på något sätt så det är ju alltid något.

Lägenheten har blivit städad också och tvätten tvättad - dessutom är den andra tårtbotten till nästa helg också bakad och ligger nu i frysen. Nu ska jag nog ta och titta på någon av filmerna han hade med sig.
Min hosta är kvar men har lugnat sig betydligt, jag fick sova gott hela natten inatt - SÅ SKÖNT!

3 Comments:

  • At 2009-10-31 18:28, Blogger Hossan said…

    Sömnen är verkligen viktig för att man ska kunna återhämta sig från en sån pärs som du drabbats av!

    Din exman är verkligen hjälpsam och snäll! Skönt med sådana människor!

     
  • At 2009-10-31 20:34, Blogger -Nena- said…

    Din exman verkar verkligen vara en bra människa som ställer upp... inte alla ex som gör det.

    Skönt att det nu är löst med staketet.

     
  • At 2009-10-31 22:17, Blogger Kimmie said…

    Hossan: Sömnen gör jättestor skillnad absolut. Ja, det är skönt med snälla vänner.

    Nena: Jo, han är snäll - som jag brukar säga när folk är förundrade över vår goda relation - jag hade inte gift mig med en dum man =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter