Kimmietid

november 02, 2009

Leverans av IKEA-inköp

Det var kollegans man som kom och lämnade mina saker och nu är allt undanstoppat på sina respektive platser och jag har ljus så jag bör klara vintern eller större delen av den i varje fall. De nya glasen är jättehöga så jag fick flytta runt lite saker för att få plats med dem i något skåp - ska kasta en del gamla glas också men det orkar jag inte ikväll.

Till middag ikväll blev det köttfärsbiffar i tomat/vitlökssås med ris - smakade bra men min aptit är fortfarande inte helt normal. Mitt GI-ätande blir det mindre ordning på just nu men så får det vara tills jag mår helt bra igen - orkar inte engagera mig så mycket just nu.
Ikväll ska jag försöka komma i säng relativt tidigt och hoppas på att känna mig mer utvilad imorgon.
 
Hit Counter
Free Counter