Kimmietid

november 06, 2009

Snart dags för hemgång

Härligt! Det är fredag och det är sonens födelsedag. Nu har jag just beställt pizzor till oss på internet som ska bli levererade till oss vid 18-tiden.
Antagligen kommer jag att fixa med något redan ikväll inför morgondagen - troligtvis blir det att jag gör en av tårtorna klar, det ska bli en Carrotcake och en Cheesecake, det är egentligen för mycket men att bara ha en tårta känns lite för lite så då får det bli så. Blir det över så brukar sonen och hans kompisar inte vara svårövertalade att smaska i sig i efterhand =)

2 Comments:

  • At 2009-11-07 10:29, Blogger Helga - precious said…

    Du och jag Kimmie...

    Förra helgen hade vi släktfika och vad bjöd jag på bl a?

    Jo... morots- och banankaka och en citroncheesecake...

    Lycka till med festen nu!

     
  • At 2009-11-07 10:44, Blogger Kimmie said…

    Helga: Vi har nog rätt lika smak verkar det som =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter