Kimmietid

november 06, 2009

Paj Nr.2 på gång

När jag kom hem så insåg jag att jag inte hade citron hemma och det behövs till Cheesecake så jag sköt på bakverken tills imorgon - ville inte trängas på ICA ikväll när jag ändå måste dit imorgon eftersom jag vill vara säker på fräscha grönsaker och nybakat bröd. Så istället har jag nu gjort pajerna till buffén - en paj med Salami och Mozzarella och en med Skinka och Broccoli.
Sonen hade fått post idag - systern som inte vill ha med mig (och den andra systern) att göra hade skickat kort till honom - det var ju i varje fall trevligt att hon kan hålla sonen utanför sina konstigheter.
Om ca 20 minuter bör vår pizza anlända och det ska bli riktigt gott - man blir hungrig av att det luktar så gott från ugnen.

3 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter