Kimmietid

november 09, 2009

Snart är det jul igen

Känns alltid så efter att sonens födelsedag är över, då kan man liksom börja fundera över julen och julklapparna =).
Sonen har faktiskt kommit med ett önskemål och det känns skönt att han hade en idé eftersom jag inte har några. Julen kommer alldeles för nära hans födelsedag.
Så har jag kommit på en idé till min ena systerson, han och hans sambo har lånat mina pajformar när de skulle ha fest och bjuda på paj - de får gärna låna men det kan vara bekvämt att själv ha prylarna.

Bara några veckor kvar tills adventsljusstakarna ska upp, det går lite för fort men det är ju väldigt mysigt när de står på plats.

4 Comments:

  • At 2009-11-09 11:09, Anonymous Pisan said…

    Ja, snart är det jul igen! Om c:a 2 veckor är det advent ju. Älskar julen :-)
    Hoppas du har en fin dag! KRAM!

     
  • At 2009-11-09 11:27, Blogger Kimmie said…

    Pisan: Jag är också lite juldåre =) ha en fin dag du med.

     
  • At 2009-11-09 12:57, Anonymous -Nena- said…

    Ja snart är det dags att sätta upp adventsstakarna och jag tycker det känns som om de precis plockades ner.

    Här ska vi hinna med ttre kalas till innan advent, tur man bara ska hålla i ett själv.

    Ja det är ju skönast att ha eget så man slipper låna så det tyckte jag var en bra idé

     
  • At 2009-11-09 13:23, Blogger Kimmie said…

    Nena: Oj, tre kalas innan advent det var mycket på en gång =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter