Kimmietid

november 08, 2009

Idag är jag seg

Har varit igång hela lördagen och grejade ju redan i fredagskväll så idag tar jag mig en riktigt slappedag. Min syster tittade in idag också och åt en bit tårta =) hon skulle lämna några grejer till mig - i övrigt har jag strukit tvätten och sedan bara slappat. Vi har rester som vi kan äta till middag idag så jag kan få lov att vara hur slö som helst.

Fars dag är det idag och jag hade tänkt cykla till minneslunden men jag tar det en annan dag är helt enkelt för trött. Sonen gav sin pappa present igår kväll så han är med kompis nu. Ha en skön Söndag.

3 Comments:

  • At 2009-11-08 13:17, Anonymous Annica said…

    Det e du värd. En slappardag efter du varit sjuk och haft fullt upp med bakning/matlagning till kalas

     
  • At 2009-11-08 15:47, Anonymous -Nena- said…

    Skönt att du kan ha en slappdag idag.

     
  • At 2009-11-08 16:41, Blogger Kimmie said…

    Annica: Skönt är det verkligen, jag t.o.m slumrade till en stund på soffan =)

    Nena: Man behöver det när man varit igång mycket.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter