Kimmietid

november 16, 2009

En av filmerna jag såg i helgen


Looking for Eric hette den och den var så jättebra! Var bara tvungen att rekommendera ifall någon är på hyra-film-humör. Den var både spännande, rolig och tänkvärd.
Såg en film igår också "Den man älskar" svensk film med Rolf Lassgård och den var också bra men den handlar kvinnomisshandel så det är en helt annan sorts film.
Idag blev det lunchpromenad med två kollegor minsann, det är grått ute men helt vindstilla och ca 10 grader så det var skönt.

2 Comments:

  • At 2009-11-16 23:40, Anonymous Annica said…

    Vet att jag har bägge filmer hemma men jag har noll koll om jag sett någon av dem ännu. Har sparat massor av filmer osedda till att se i vinter då man hellre ligger under en filt och myser :-)

     
  • At 2009-11-17 08:04, Blogger Kimmie said…

    Annica: Härligt att ha ett litet lager, det har jag med - så kan man välja efter vad man är på humor för.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter