Kimmietid

november 16, 2009

Internet abstinens

Det var inte så lättfixat, tydligen har modemet gett upp. Jag har beställt ett nytt och med lite tur så har vi det i mitten på denna veckan. Nästan löjligt så mycket jag saknat internet i helgen, naturligtvis kommer man på saker man vill kolla hela tiden.

I övrigt har helgen varit bra - vår utekväll i fredags var jättelyckad vi åt och drack gott och snackade en massa sedan blev det så hemskt högljutt på stället så vi gick därifrån och fortsatte hem till en kollega som bor mitt i city - hennes man hoppade glatt upp ur tv-soffan och välkomnade 10 personer till sitt hem (vet inte om jag varit så glad för en sådan överraskning).
Jättetrevlig kväll var det i varje fall, sedan har jag haft städlördag och även hunnit med att se flera filmer. Hoppas ni haft en bra helg!

6 Comments:

  • At 2009-11-16 09:45, Blogger Helga - precious said…

    Jag har saknat dig här.. Man märker när en bloggvän är borta ett tag. Hoppas ni får ordning på det hela snart :)

     
  • At 2009-11-16 09:50, Blogger Kimmie said…

    Helga: Tack Helga, jag har också saknat att kunna gå in och se vad ni har förr er. Förhoppningsvis är problemet fixat ganska snart.

     
  • At 2009-11-16 11:32, Anonymous Pisan said…

    Jag har också saknat dig här :-) Kul att utekvällen blev lyckad. Förstår att du fått abstinens, det hade jag också fått. Ha en fin dag! KRAMAR från mej! :-)

     
  • At 2009-11-16 11:43, Blogger Kimmie said…

    Pisan: Tack Pisan, man är så van vid att kunna kika in när man känner för det så det blir lite tomt.

     
  • At 2009-11-16 14:07, Anonymous -Nena- said…

    Skönt att du har internet på jobbet och kan blogga eftersom jag saknat dig...

    Kul att fredagen blev så bra.

     
  • At 2009-11-16 14:11, Blogger Kimmie said…

    Nena: Helt underbart att ha vänner på nätet - inte konstigt att det blir trist utan.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter