Kimmietid

november 12, 2009

Gott & snart helg

Det var riktigt gott med en mugg glögg och lite pepparkakor igårkväll. Julen kröp lite närmare.

Idag är det torsdag och vi närmar oss helg igen. Fredagkväll ska vi ut och fira av kollegan som gått i pension, så då ska nästan hela personalen (några få kunde inte) ut och äta och dricka gott tillsammans - det ska bli trevligt.
Sen skulle jag behöva drälla i affärer lite men vi får se hur det blir har inte riktigt lust och min plånbok tycker inte att det är en bra idé heller =) - dragkedjan i mina favorit vinter boots kommer nog att gå sönder när som helst så jag skulle behöva ett par nya, skulle också behöva några nya tröjor, grävde runt i garderoben igår och tyckte inte att där var så mycket som är kul.
Men efter att precis haft sonens födelsedag och kalas och med julen i antågande + inbokad tandläkare nästa vecka så tycker min plånbok att det är mindre bra läge att shoppa. Får väl se hur jag gör.

Ha en skön Torsdag!

4 Comments:

  • At 2009-11-12 10:44, Anonymous Annica said…

    Skulle också behöva köpa nya vinterkängor men jag har inte hittat just de där jag gillar

     
  • At 2009-11-12 12:11, Anonymous Pisan said…

    Glögg!!! Det hade inte varit helt fel nu, jösses vad sugen jag blev :-) Nu längtar jag till julen. Hoppas dina stövlar håller till nästa löning! :-) KRAM!!!

     
  • At 2009-11-12 12:19, Anonymous -Nena- said…

    Skulle också behöva nya kängor, de andra fick nya fötter här hemma ;)
    Men det får vänta just nu eftersom vi också ska ha/har haft kalas och julen är nära.
    Hoppas dina håller ett tag till.

     
  • At 2009-11-12 13:10, Blogger Kimmie said…

    Annica: Jag är också mycket bestämd på vad jag vill ha.

    Pisan: Det var jättegott.

    Nena: Ja, man kan inte göra allt på en gång.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter