Kimmietid

november 19, 2009

Full rulle

Har varit på språng sen jag kom hem - ja, inte när jag åt förståss.
Cyklade snabbt hem, ner med tvätten i tvättstugan och startade den - sedan blev det snabbt till ICA och köpa hem det som behövdes. Jag hade tänkte handla först imorgon men så upptäckte jag att sköljmedlet nästan var slut och det behövde jag ikväll så då var det lika bra att köpa resten också.
Så fixade jag till soppan och nu har sonen och jag ätit god, rykande varm kycklingsoppa med vitlöksbröd till. Mumsigt!
Nu ser jag fram emot att helgen är nära och hoppas att det inte händer några fler tråkigheter på jobb imorgon. Ha en skön kväll!

2 Comments:

  • At 2009-11-19 21:38, Anonymous -Nena- said…

    Vilken tur att du inte for runt medan du åt ;)

    Lät väldigt gott med soppan och vitlöksbrödet.

    Hoppas att det blir en bra dag på jobbet i morgon utan tråkigheter.

     
  • At 2009-11-19 21:51, Blogger Kimmie said…

    Nena: Kunde blivit lite kladdigt om jag hade sprungit runt med soppskålen =) - jag hoppas på en lugn och trevlig fredag, det är bara att vänta och se.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter