Kimmietid

november 20, 2009

Bra kombination

Solsken och fredag! Härligt.
Hoppas verkligen att det fina vädret de utlovat blir kvar över helgen. Jag har tänkt putsa fönster i helgen så jag är redo att sätta upp ljusstakarna till nästa helg.
Sen har jag tänkt en hel massa annat som jag skulle vilja fixa men det beror väl på hur energisk jag känner mig. Jag skulle vilja baka bröd, har inte gjort det på länge och det är så gott med hembakat. Sen blev jag frestad av Helga och skulle eventuellt vilja baka lussekatter också =)
en hel massa annat fixande har jag i huvudet om tid och ork skulle räcka till.

Fredag är i varje fall härligt, och det känns skönt att tvätten klarades av igår så ikväll finns inte några direkta måsten.

5 Comments:

  • At 2009-11-20 08:35, Blogger Helga - precious said…

    Vi har inte hittat läckaget ännu... vi spanar vidare.

     
  • At 2009-11-20 09:33, Anonymous Pisan said…

    Va?!?! Har ni SOL?? Vad orättvist! Här är det hur grått som helst... Hoppas ni får njuta av solen hela dagen. KRAM! :-)

     
  • At 2009-11-20 10:38, Blogger Kimmie said…

    Helga: Vad jobbigt, hoppas det löser sig.

    Pisan: Det är jätteskönt med sol, hoppas den sprider sig till er med.

     
  • At 2009-11-20 14:51, Anonymous -Nena- said…

    Ja idag är det riktigt fint väder och jag håller tummen att det så får vara hela helgen... så att du kan få putsat fönsterna och min J får ett torrt läger.

     
  • At 2009-11-20 16:29, Blogger Kimmie said…

    Nena: Härligt är det och det behöver vi alla även om man är inne så bli man piggare av att se solen därute.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter