Kimmietid

november 21, 2009

Det måste bero på solen

Har varit alldeles fylld av energi hela dagen och det är skönt efter att jag varit så trött i flera veckor. Någon promenad kom jag inte iväg på men jag har varit ute på uteplatsen och klippt ner allt inför vintern och sopat och gjort iordning där.
Så kom jag igång med att baka också - det blev 2 bröd, lussekatterna får jag ta en annan dag. Ett varv med dammsugaren blev det också så nu känner jag mig mycket nöjd. Sonen och hans kompis har gått ut en sväng för att njuta lite av den fina höstdagen vi har.
Har en fläskfilé som ligger och tinar i köket och jag funderar just nu på vad jag ska hitta på med den. Blir nog bara att skära upp och steka också göra någon god sås till. Ikväll börjar Robinson på TV igen och det ska jag titta på och se om det är några roliga typer med denna gången.
 
Hit Counter
Free Counter