Kimmietid

november 22, 2009

Det grå är tillbaks

Så har solen försvunnit igen och det småregnar och är grått utomhus.
Jag har nyss varit ute och satt upp min utomhusbelysning på uteplatsen, ska inte tända den förrän nästa helg men det är lättare att sätta upp den i dagsljus.
Nu ska jag till ICA en liten tur och ladda upp inför en ny veckostart + lite grejer jag behöver till dagens middag, har varit sugen ända sedan Nena gjorde köttfärslimpa tidigare i veckan så det ska vi ha idag.
Sen blir det som vanligt fram med strykbrädan, extra mycket idag eftersom jag ska byta lite gardiner i nästa vecka inför advent också.

Ha en skön Söndag!

4 Comments:

  • At 2009-11-22 15:18, Blogger -Nena- said…

    Ja nu var det grått och vått igen.
    Man får inte bli bortskämd med solen ;)

    Mycket pyssel inför nästa helg blir det men sen är det riktigt mysigt med alla ljus i fönster och uteplatser.

    Ha en skön fortsättning på dagen och smaklig spis ;)

     
  • At 2009-11-22 17:23, Blogger Kimmie said…

    Nena: Det ska helt klart bli mysigt med alla ljusstakar nästa helg. Vi får hoppas det blir gott, den står i ugnen nu och doftar härligt =)

     
  • At 2009-11-22 20:26, Blogger Helga - precious said…

    Tur vi fick se solen en dag iaf så man inte undrar om han/ hon glömt bort oss helt!

     
  • At 2009-11-22 20:50, Blogger Kimmie said…

    Helga: Här i söder fick vi två dagar, fredag och lördag men ena dagen var jag ju på jobb. Jag är glad för de dagar det blev men skulle hellre ta kyla och sol än detta oändliga grå.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter