Kimmietid

september 09, 2009

Trodde aldrig jag skulle få ett sådant SMS

Mitt under promenaden med kollegan pep det till i fickan - det var från sonen.
- Har kul, stannar i skolan ett par timmar till. !!!!! Va, stannar i skolan frivilligt efter skoltid, det var något nytt - klart positivt men nytt.

Det verkar som om han hittat ett bra gäng killar i sin nya klass, härligt med nya kompisar som delar hans intressen.

Trodde jag skulle smälta under promenaden - det kändes verkligen som en högsommardag.
Sen fördärvades all nytta när vi kom tillbaka av att en annan kollega bjöd på Wienerbröd =)

5 Comments:

  • At 2009-09-09 15:50, Anonymous Annica said…

    Superbra för sonen att hitta nya kompisar och umgås med dem. Min yngste brukar stanna kvar han med och spela pingis en timme efter skolan. Själv var jag inte en minut längre inom skolans område än vad man var tvungen till.

     
  • At 2009-09-09 19:05, Blogger Kimmie said…

    Annica: Aldrig fel med lite nya vänner och nu när de går i en skola som är inriktat på data så har de alla ett gemensamt intresse.

     
  • At 2009-09-09 19:58, Blogger Hossan said…

    Kul att han trivs så bra!

     
  • At 2009-09-09 20:26, Blogger -Nena- said…

    Nej det är väl inte det första man väntra sig men vad kul.

    Man måste belöna sig när man varit ute på en svettig promenad *fniss*

     
  • At 2009-09-09 20:38, Blogger Kimmie said…

    Hossan: Det känns SÅ bra!

    Nena: Det var ett väldigt gott wienerbröd - tänkte först låta bli men när alla stönade över hur gott det var kunde jag inte hålla mig borta =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter