Kimmietid

september 07, 2009

Det är Måndag

Som alltid lite motigt - framförallt det där med att stiga upp. Vaknade dessutom med ryggont, måste ha legat konstigt har ont långt ner på ryggen så jag kände av det när jag cyklade också.
Inte så mycket när man är igång men när man ska starta upp och cykla efter rött ljus eller så.
Hoppas det inte blir långvarigt.

Denna veckan har vi föräldramöte på nya skolan, kan bli intressant men det är inte förrän på Torsdag så ska vi på kalas på lördag utöver det inga direkta planer än =)

Ha en bra Måndag!

5 Comments:

  • At 2009-09-07 09:06, Blogger Helga - precious said…

    Jag känner också av ryggen efter att ha röjt sly nere vid en sjö vid släktgården... Mest träningsvärk tror jag.

     
  • At 2009-09-07 09:54, Blogger Kimmie said…

    Helga: Inte skönt med ryggont men vi blir förhoppníngsvis av med det snabbt båda två.

     
  • At 2009-09-07 14:16, Anonymous Pisan said…

    Hoppas ryggontet gett med sig nu. Ryggont är jobbigt. Hoppas du kunde gå ut på din lunchpromenad. Hoppas du får en fin måndagseftermiddag! KRAM!

     
  • At 2009-09-07 14:45, Blogger -Nena- said…

    Jobbigt att ha ont i ryggen.
    Jag hoppas att det släppt nu och bara var något tillfälligt.
    Om inte så krya på din rygg.

     
  • At 2009-09-07 15:37, Blogger Kimmie said…

    Pisan & Nena: Nä, ryggontet är kvar det blev att jag åkte ut med en kollega på lunchen istället för att gå. Får smörja in mig när jag kommer hem.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter