Kimmietid

september 03, 2009

Det blev mexikanskt


Gjorde kyckling quesedillas till oss till middag och det blev jättegott. Nu är vi mätta och belåtna.

Var och hämtade kappan och blev först lite besviken utan att ens ha öppnat påsen - den kändes för lätt för att vara ett ytterplagg. Men när jag fick på den jättesnygg! Jag blev helnöjd, nu var den inte så kraftig och varm som jag tänkt mig men den blir perfekt för höst och vår. Eftersom jag fick den för halva priset så känns det som om jag gjort ett fynd! =). Ni ser den på bilden som är lånad från Ellos.


6 Comments:

  • At 2009-09-03 20:42, Blogger -Nena- said…

    Vad bra att du i alla fall kan nyttja den nu i höst och sedan till våren. Kan ju vara skönt med en jacka då också ;o)

     
  • At 2009-09-03 20:45, Blogger Kimmie said…

    Nena: Absolut! Jag blev nöjd.

     
  • At 2009-09-04 10:54, Blogger Helga - precious said…

    Den var jättefin. Synd att du blev besviken på tjockleken... men du verkar ju redan ha tänkt om och det var ju ett fynd!!

     
  • At 2009-09-04 11:17, Blogger Kimmie said…

    Helga: Jag blev jättenöjd hade bara trott att den skulle vara lite varmare - men det gör inget jag behövde en höst/vår jacka också.

     
  • At 2009-09-04 11:47, Anonymous Pisan said…

    Jättefin! Och bra pris! :-) Hoppas du kommer trivas i den i höst. KRAM!

     
  • At 2009-09-04 14:57, Blogger Kimmie said…

    Pisan: Tack, det blir nog bra.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter