Kimmietid

september 01, 2009

Värmebölja

Det är första dagen då vi jobbar till 16,30 alltså höst =) men idag ska det bli 26 grader varmt här sägs det. Känns inte så höstigt direkt. Men något som absolut gör att det känns som höst var att igår kväll var det mörkt vid 21-tiden.
Jag hade tänkt gå ut och gå på lunchen men det får nog bli att jag tar ett pass med Crosstrainern ikväll istället - att gå ut och gå när det är så här varmt och sedan sitta hela eftermiddagen på kontoret och känna sig mindre fräsch det gillar jag inte.
Så då får det bli att jag handlar på lunchen så slipper jag det ikväll och då kan jag ta ett träningspass direkt när jag kommer hem istället.
Kom i säng i bra tid igår men det tog evigheter att somna så det gjorde inte så mycket nytta - kanske träningen ikväll kan hjälpa.
Hoppas ni har en fin Tisdag och att solen lyser på er med =)
 
Hit Counter
Free Counter